Ändrar mig...

Kategori: Allmänt

Okej glöm allt jag sa, fredag är skit och allt suger. Haha okej inte riktigt så men nästan för att ända sen jag slutade (inte ens en timme sen) så har allt gått åt skogen. Säkert bara för att jag var så glad för att sluta, alltid är det något eller någon som stör sig på att jag är glad och nöjd för tillfället! Så jag tänkte va snäll och åka till Viktor och byta om innan träningen - då var inte han hemma... Sen skynda jag mig ut i bilen för att åka ner till träningen - då starta inte bilen... Satt där i bilen och fipplade - då började det ösregna... Blev ledsen och tänkte gå ner till mormor så hon kunde ta hand om mig lite - då ska alla negersnubbar ta på mig och visslar och äcklar sig... och toppen på moset så är inte mormor heller hemma så nu sitter jag ensam och fikar. Vilket borde göra dem som tycker jag ska va olycklig glada och gud glad som tydligen inte vill att jag ska träna eller träffa någon. Haha, dör lite...

Hittills till Ändrar mig...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: