Påsklov

Kategori: Allmänt
Sist jag skrev så skrev jag att jag hade haft en jätteskön helg och nu är det redan helg igen! Varför ska tiden gå så fort när man är ledig för? I och för sig har jag jobbat några dagar men de dagarna jag varit helt ledig har jag haft jättekul. Så här har min vecka sett ut hittills:
Måndag: Jobba.
Tisdag: Åkte till skövde med Johanna och köpte nya converse, shorts och linne.
Onsdag: Var i Ullared med Viktor och köpte en hel del saker.
Torsdag: Jobba.
Fredag: Hemma på landet och tar det lite lugnt i snöstormen, åker in till stan om en stund.
Idag har jag föressten också gjort om designen på bloggen och tyckte att det blev mycket bättre. Nu är det dags för fika!
Hittills till Påsklov





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: