A lie would have no sense unless the truth were felt dangerous

Kategori: Allmänt


Detta måste jag testa på en dag, jag som är tokig i gröt!

Har sån beslutsångest för vad jag ska göra med mina pengar, köpa träningskläder, vanliga kläder, köpa biljetter tills i sommar för konsert eller fortsätta hålla på att spara... Kommer bli så mycket utgifter nu i samband med studenten men jag har alltid lite i reserv ifall det skulle behövas.
Nu ska jag krypa ner för dagen, blir nog lite OC en stund också. Får väl se om mamma väcker mig halv5 imorgonbitti, trots att jag protesterat lite. Nackdelen med att ha djur skulle jag säga. Hoppas hon är snäll och låter mig sova lite, jag behöver de känner jag. Godnatt!
Hittills till A lie would have no sense unless the truth were felt dangerous





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: