The true way to gain much, is never to desire to gain too much

Kategori: Allmänt
Jag förstår mig inte på min iPhone ibland, nu har den fått fnatt men man kan ju inte ta ur batteriet av någon dum anledning så det finns inget jag kan göra! Iallafall så njuter jag för fullt av mitt lov och gör typ så lite man kan göra haha. Idag har jag och mamma lagt klart golvet på lilla toaletten i det nya huset, jättefint blev det. Sen har jag suttit ute i solen och läst, i hopp om att få lite färg. Nu ikväll har jag haft fredagsmys med familjen och ätit jättegoda baguetter. Kan inte lägga upp någon bild här heller, tekniken är inte riktigt med mig ikväll alltså. Tar nog och ser på några avsnitt av OC istället. Godnatt!
Hittills till The true way to gain much, is never to desire to gain too much





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: