There's a great power in words, if you don't hitch too many of them together

Kategori: Allmänt
Dagen blev inte riktigt som planerat, idag skulle jag egentligen gått i skolan till 13.45 men slutade runt halv 10 istället. Sen skulle jag egentligen åkt ner på stan med mamma och fixat en liten (stor) överraskning som jag inte kan säga något om mer än att jag längtar, men det blev inget heller eftersom mamma och pappa fick vara hemma och flytta hästarna till oss så nu är dom utanför mitt fönster, mysigt. Nu på eftermiddagen skulle vi åkt på kalas för Erika men det blev flyttat tills på lördag istället. Men en sak fick jag iallafall gjort som jag skulle! Har förnyat mitt medlemsskap så nu kan jag börja träna igen. I och med detta så är jag jättesugen på att beställa lite nya träningskläder, vi får se hur det blir med de.
Hittills till There's a great power in words, if you don't hitch too many of them together





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: