Shopping

Kategori: Allmänt

Detta har jag bland annat köpt idag. Plus ett par byxor, en klänning, en kjol, en t-shirt, lypsyl, peeling och morsdag present.
Jag och höljet hade nämnligen bestämt att vi skulle ha shoppingdag idag och det hela började bra, hon var med mig i skolan på min historia lektion under eftermiddagen och sen åkte vi iväg till skövde. När vi parkerat skulle jag ta fram plånboken för parkeringsavgiften men märker att det inte finns någon plånbok i min väska... Som den vanliga klantskallen jag är så hade jag glömt den i skolan och skolan stänger ju kl16. Men som tur är hade någon hittat den så Helene i skolan kunde ta med sig den. Blev en vända hem igen innan vi kunde börja våran shopping med de klassiska rundorna.
Nu ska jag lägga mig för hela helgen väntar jobb!
Hittills till Shopping





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: