good morning

Kategori: Allmänt
 
Nu är jag hemma i Sverige igen, var dock ganska delad över om jag verkligen skulle sätta mig på planet tillbaka. Jag älskar London! Finns det något jag inte gillar med London... Hmm nej, tror inte jag kan komma på något. Så himla underbar stad.
 
Kom hem vid 12 tiden inatt så jag har inte börjat packa upp än (fick checka in extra bagage för att få med allt - det var jag inte ensam om) så det är vad jag har framför mig nu. Plus att lägga in bilderna från kameran. Collin kom hem för någon timme sedan och var precis lika galen som innan, inget nytt där haha, men nu ligger han och sussar på golvet. ♥
 
Vädret här i Sverige? Ja, det sägs ju att England ska vara det regnigaste stället. Jag såg dock inte till något regn utan bara sol och moln. Här hemma däremot vräker det ner och blåser storm. Yippie kajjej!
Hittills till good morning


Raghda Harahsheh

gott :D


URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: