HJÄRTA

Kategori: Allmänt
 
Hey guys! Hur fort gick inte den här fredagen? Har knappt haft en lugn stund förrän nu då vi precis ätit middag här hemma. Innan det så kom min nya bil hem, så jag var ute på en liten runda. Min kära Renault ska säljas nu när jag har den här lite större bilen, kommer bli ett tårfyllt farväl haha. Vad har ni gjort idag, har ni haft en bra helg och är peppade inför helgen? ♥
 
Nu ska jag hinna med att ha lite klassisk fredagsmys och ladda om batterierna, imorgon bitti har jag en del ärenden att fixa och sen åker jag ner till Johanna i Jönköping och gör ett besök på Ikea bland annat. Tyvärr har jag inte tid att svara på alla era fina kommentarer nu men jag lovar att göra det i helgen. Puss och kram! ♥
Hittills till HJÄRTA


Julia.

Åh vad du är fin!

Svar: Du är fin! :)
Ann-Christine


URL: http://juliasphotography.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: