kvällssnackis

Kategori:
 
Jag sitter här en snabbis nu för att säga hej, har haft huvudvärk hela dagen så kan inte sitta vid datorn. Har precis kollat på Morgan & Ola Connys starka resa, haha kan inte låta bli att skratta åt dem! Kan inte riktigt med att erkänna att jag är nästan lika mycket turist jag när jag är utomlands, men jag känner allt igen mig i vissa situationer till exempel när någon babblar på om något på någon udda brytning och man säger "yes, I know" och sen går därifrån och frågar varandra "vad skön snacka han/hon om eller?". Men det är en viss charm med det också.
 
Nä, nu ska jag ta med mig mitt täcke upp till sängen, är riktigt hungrig men vi har inget gott - ska handla imorgon, så får slå på något på tv och vänta på att mannen i huset kommer hem så jag kan sova och räkna ner timmarna tills klockan ringer igen...
Hittills till kvällssnackis


Linnéa

Hoppas du mår bättre! :)

Svar: Åh va gulligt av dig, tack! Jag känner mig faktiskt lite bättre. Kram :)
Ann-Christine


URL: http://paintednail.blogg.se
Sara - Hold on be strong

åh fin!!

Svar: Tack!! :D
Ann-Christine


URL: http://saraleasofia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: