Ready to fly in the sky

Kategori: Outfits
 
Nu jäklar!! Nu närmar det sig, om 2 timmar ungefär så åker vi mot Landvetter. Jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på mig idag... Och som ni kanske vet är jag fortfarande sämst på outfit bilder men de skiter jag i! Det är iallafall 18 grader och soligt i London just nu men det blir ju kallare på kvällen. Dessutom är det ju faktiskt europas regnigaste land så vem vet. Men jag kör på klänning och stickat. Har fortfarande inte bestämt vilka skor eller jacka jag ska ha, tänkte ta mina nya converse men då lär jag väl få skoskav haha vilka problem.
 
Måste hinna städa upp lite här innan avfärd så vi hörs senare. Tror det var gratis wifi på planet. ♥
 
Hittills till Ready to fly in the sky


Frida. ~

Vilken mysig blogg!
kram.

Svar: Åh tack! Kram ♥
Ann-Christine


URL: http://musiksomlever.blogg.se
kaffehörnan

Vad roligt med resa, långa ben du har. Ha de bra


URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: