today

Kategori: Allmänt
 
 
 
Bilder från idag
 
Hello! Nu är min arbetsvecka slut och det känns skönt att veta att det iallafall rullar in några få kronor nästa månad. Det vore såå skönt att ha ett fast arbete att gå till där man trivs och vet ungefär hur mycket man får varje månad. Hatar att inte kunna veta något, blir inte lätt att planera något ekonomiskt eller få rutiner. Jaja, jag har faktiskt precis kollat på Tonårsbossen och känner mig sådär lagom irriterad över hur folk tänker... Eller ja, INTE tänker.
 
Nu blir det middag här nämnligen kotlett, potatis och sallad. Ska bli väldigt gott! Och föressten, är det någon människa på denna jord som fattar hur en såndär xbox funkar eller? Satt en halvtimme förut och försökte på upp mina Lost-avsnitt på skiten men ingenting hände :O
Hittills till today


Madde

härliga bilder!

Sv. Ja, absolut - säg till när du lagt till oss så lägger vi till dig! :)

Svar: Jag följer er nu, blev nummer 129. Säg gärna till när ni följer mig också. Kram :)
Ann-Christine


URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se
Evah - En av Karlstads största bloggar

Fina bilder. :)

Svar: Tack!! :D
Ann-Christine


URL: http://Evaaaahs.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: