Walk in

Kategori: Allmänt
 
Blev en sen uppis idag också... Har grejat och ändrat i garderobs rummet under eftermiddagen och sen har de inte blivit av helt enkelt. Vet inte riktigt hur jag ska göra än, har gjort i ordning på ett nytt sätt idag så får sova på saken och sen känna efter om jag är nöjd imorgon haha...
 
Var det någon mer som vaknade upp till ett snöigt Sverige idag eller? Enligt Facebook var jag inte ensam om det iallafall. ;) Som tur var så övergick det i regn så vi kanske äntligen kan få se lite knoppar och grönt!! Åh jag håller på att dra mobilen i väggen här nu, bloggar från safari på mobilen då appen vägrade funka och det bara blir autokorrigering hela tiden på typ.. franska! Så jag önskar er godnatt och en bra helg så hörs vi igen imorgon. 
Hittills till Walk in


Fredrika

så najs!


URL: http://ffredrikaaabakar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: