WEEKEND Á LA

Kategori: Allmänt
 
 
Denna rundan på Ikea gav dubbelt så mycket grejer som sist. Vi hade två vagnar och drog runt med. Men såå mycket fina grejer jag fick med mig hem! Tyvärr har jag inte hunnit göra i ordning allt än då annat har gjort att det prioriterats bort, precis som bloggen denna helgen men i morgon har jag allt några timmar som jag bestämt att ägna åt dessa saker. Hoppas ni haft en bra helg också!
 
Efter dagens träning tog vi med sushi hem så nu är jag mätt som en pannkaka men ska allt ta med lite godis (åt ju ingen igår..) och så ska vi kolla några avsnitt av Lost, så jäkla spännande som alltid. Godnatt ♥
Hittills till WEEKEND Á LA


Victoria

sv: Härligt! Följer dej också nu! :D

Svar: Awesome :D
Ann-Christine


URL: http://victoriahavelid.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: