amore

Kategori: Allmänt
 
... and goodnight. Är helt dö nu efter att ha suttit framför bloggen och koder hit och dit en bra stund, men jag gav mig inte förrän det var klart. Tyvärr är det en liten bugg (jaja, de är la jag som har gjort fel någonstans) men det får vara så tills jag hittar en lösning, det är alltså mellanrummet under rubriken som jag pratar om. Annars är jag nöjdare än någonsin.
 
Jobbade min sista semesterjobbs-dag idag, sen jobbar jag som vikarie ett par dagar nästa vecka men usch va ensamt det kommer att bli nu när jag vant mig vid att jobba 2. Oavsett hur det går så skiter jag i vilket för på lördagen sitter jag på planet ner till Mallorca!!
Hittills till amore


Cajsa Lindahl

allt bra snygging? :)

Svar: Svar: Oja efter Gyllene tider konsären igår så lever jag som på moln idag så allt är bra med mig hihi, hur är det med dig? :)
Ann-Christine


URL: http://cjssong.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: