en kväll att minnas för livet

Kategori: Allmänt
 
Åhåå bara tanken på igårkväll gör min helt bananas!! Det var såååå grymt, kommer aldrig att glömma denhär kvällen/natten någonsin. Vi stod typ först i kön in och sen stod vi längst fram hela tiden, awesome. Dansade och klappade och vevade och allt under nästan hela konsären så jag är lite öm i axlarna idag men det var de lätt värt. Hamnade med i både tidningar och på dvd filmen som spelades in under gårdagen så nu är man superkändis (hahaha not) men så kul att ha som minne!
 
P.S ja det är min favvo vakt där bakom! :D
Hittills till en kväll att minnas för livet


nicolinda.blogg.se

MEN VAD KUL! Åh vad roligt. Vad glad jag blir för din skull :D Haha, underbart ju.

Var det jobbigt att stå längst fram dock? Mycket folk som trängde på mot "stängslet"?

Svar: Svar: JA!! Haha, det var totaly awesome! :D
Nja det gick jättebra ända tills 2 tjejer trängde sig fram precis innan dom skulle börja spela och eftersom tjejerna var stupfulla i stort sett så var dom inte så där jätteroliga att stå intill, knödde hela tiden, gapade på allt och alla, filmade mig och tog kort på mig trots att jag inte ville, och rökade så att jag blev fimpad på armen.... Men för utom dem så var det inga problem med att stå längst fram! :)
Ann-Christine


URL: http://nicolinda.blogg.se/
nicolinda.blogg.se

Usch! Att folk inte har respekt. Jag förstår att de var stupfulla, men det är ingen ursäkt egentligen. Inte okej.

Ja ja, vad skönt att du fick stå längst fram och hade det toppen iaf :D Det är det viktigaste. Kram

Svar: Svar: Ja precis... Det är verkligen ingen ursäkt för att inte kunna bete sig men jag kände att dom inte skulle få förstöra min kväll så jag orkade inte börja bråka med dem heller, de hade inte tjänat något till. Kram kram! :)
Ann-Christine


URL: http://nicolinda.blogg.se/
nicolinda.blogg.se

Så ska man faktiskt alltid tänka! Bra egenskap att ha. Ingen ska få förstöra för en :) Härligt.


URL: http://nicolinda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: