PANNCAKES

Kategori: Allmänt
 
 
Har precis ätit middag och här ↑ syns det vad. Jag och Viktor gjorde varsina pannkakor och jag tog kort på bådas under hela tiden men kan inte med att visa hans resultat haha. Men mina blev fina och goda iallafall.
 
Igår hade vi en jättemysig dag ute i sommarstugan, det var ju 30 grader (!!!) så vi tog ut båten och gick i land på en liten strand en bit bort där vi var hela förmidagen och badade, solade, lekte lekar osv. När vi kom tillbaks så hade mormor och morfar kommit och vi satt tillsammans och fikade och kollade när åskan drog in. Mys ♥
Hittills till PANNCAKES


YESTELLE - MODE ♡ FOTO ♡ BLOGGDESIGN

Åh gud så musmigt det där såg ut!!

Sv: Visst såklart jag är! Säg bara till när du följer mig så följer jag dig tillbaka!

Svar: Sv: Det var supergott! ;)
Toppen! Jag följer dig nu, nr 6. Säg gärna till när du följer mig tillbaks :)
Ann-Christine


URL: http://yestelle.blogg.se
v

Jajaja, nu hackar du inte mer på mina pankor ;)

Svar: Sv: Kallar du det ens för pannkakor??? ;)
Ann-Christine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: