byebye vinterdesign

Kategori: Allmänt, Nytt
Jag är supernöjd med den nya designen! Vad tycker ni?
 
Kände att nu när snön äntligen börjar smälta så var det dags att göra mig av med den gamla snöiga och få en varmare och sommrigare känsla. Som ni ser har jag behållt vissa saker som jag kände var "jag" och som jag gillade te.x. kategorierna upptill, texten, inläggsdesignen och bild+text i menyn. Däremot har jag lagt till en del nya saker eller uppdaterat lite.
 
På bilden ovan ↑ ser bakgrunden vit ut på den nya designen men den är faktiskt lite ljusrosa med stjärnor som slår igenom både på headern och bakgrunden. Gillar verkligen den känslan! Så fint på något sätt.
 
Tyckte denna designen var min absolut roligaste att göra då jag visste innan precis vad jag ville ha och jag visste precis hur jag skulle få det som jag ville. Ja, helt enkelt nöjd!
Hittills till byebye vinterdesign





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: