Min kille och hans nya tjej

Kategori: Allmänt
 
// Collin och hans nya tjej gosar... Ska man bli en orolig mamma? //

Sitter just nu och lyssnar på bidrag nr 7 från melodifestivalen. En av de bästa låtarna jag hört på länge alltså! När den kom på tvn igår och han sjöng de första ordet så sa jag till Johanna "jag döööööör, herrej*vlar vilken röst!!". Så nu vet ni både vad jag tyckte om gårdagens tävling och vem jag tycker borde vinna. Blir nog svårt att toppa denna låten liksom.
 
Idag har jag och Collin varit på hundpromenad med hundklubben igen. Sen har jag faktiskt kollat ut halva tredje säsongen av PLL... Har man börjat så går det inte att sluta, alltid så spännande och jag bara måste se vidare för att få veta hur de hänger ihop. Ändrar mig hela tiden och just nu tror jag att Allison lever...
 
 
Hittills till Min kille och hans nya tjej





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: