new jeans

Kategori: Nytt
 
Idag har jag börjat "gå in" mina nya jeans. De är alltid rena pesten att sätta på sig nya jeans, särskillt när man måste ta en liten storlek för att personalen säger att de kommer att töja sig ca en storlek. Så just nu sitter dem som korvskinn och jag kan knappt knäppa knappen utan att dö.
 
Varför har man alltid något hat-plagg att prova och köpa? Har nog aldrig hört någon säga att de gillar att köpa alla sorters kläder, skor, accessoarer. Mitt hat-plagg är alltså byxor, bara tanken på att man ska testa byxor (särskillt jeans) i provrummet är jobbigt, dra av sig allt man har på sig i stort sett och på med de hårda och trånga byxorna... Nej usch! Mycket lättare att testa toppar - vilket kanske är anledningen till att min gaderob består av 400% mer toppar än byxor.
 
Men visst är de snygga? Det tycker jag iallfall.
 
Hittills till new jeans


| josefine arvehall ~ foto |

Allt bra idag?:)
kram

Svar: Allt är toppen, allt bra med dig? :) Kram!
Ann-Christine


URL: http://jossesphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: