söndagsmys

Kategori: Allmänt
 
Har precis gjort äpplepaj som vi ska mysa med här ikväll framför Superbowl, och lite andra godheter.

Idag har jag varit hos mamma och pappa och sytt hela dagen, har fått lite tyger av Viktors mamma så jag fick ihop 2 gardiner, 3 kuddar, ett överdrag till Collins bädd och en avlång kudde till den. Mycket nöjd.
 
Ikväll är det ju Superbowl, eller ja, inatt. Och för er som inte hänger i den världen så är det typ final i NFL, dvs amerikansk fotboll.
 
Imorgon ska jag ta bilder så jag har något kul att lägga upp här. Jag ska nämnligen med min vän åka till kära göteborg (sååååå längesen). Saknar den härliga staden, trots att det i stort sett alltid regnar när vi är där. Lyckades faktiskt boka tåg biljetter för 124:- per person tur och retur vilket är ganska billigt för att åka dit härifrån.
 
Det är dehär som är det absolut bästa med att inte jobba 7-4 varje vardag, man behöver inte ha söndagsångest! Haha, hoppas att jag inte påminde någon stackare nu om att det faktiskt är måndag morgon snart. Men först ett antal timmar NFL och allt vad det innebär!
Hittills till söndagsmys





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: