2012 årsresumé part 1

Kategori: Allmänt

 Då är det redan 2013 då och jag fyller 20 år i år... Jag hoppas med hela mitt hjärta att detta året blir ett riktigt grymt år och inte ens hälften så jobbigt som det förra. Jag har satt mina nyårslöften igår och ska verkligen göra mitt bästa gällande de. Tänkte göra som de flesta andra och skriva en lite resumé från förra året (förra året gjorde jag med massa bilder och grejjer men i år blir det lite enklare). Eftersom jag har sån fruktansvärt dålig ordning på mina bilder så kanske det inte blir bilder på allt. Vi får helt enkelt se vad jag hittar!

Nu har jag gjort ett antal collage iallafall, samtidigt som jag kollar på nyårskaramellerna på tv. Jag skrev ju innan att de inte skulle bli så "avancerat" men när jag väl satte i gång så... Så nu tänkte jag strunta i att ta allt på en gång utan dela upp det i några olika inlägg, bra va? Så här kommer del 1.

 

JANUARI

Jag startade året med att provträna i 2 veckor på Form. Tyckte att det var riktigt roligt och det höll faktiskt i sig sedan i 3 månader tror jag. Min sista termin (också den värsta) på gymnasiet påbörjades. Usch va jag mådde dåligt av att gå i den skolan och den klassen, hade jag inte träffat Viktor så hade jag nog inte pallat med allt för han var min anledning att le och att ha något positivt att tänka på och se fram emot. Låg hemma och mös med Sprutte ganska mycket.

Fick min favo sov-tröja med apor på av morbror som skulle slänga den. Blev många egokort tagna med den tishan. Hängde en hel del med Virre, då allt fortfarande var ganska nytt och spännande. Köpte min Regal klocka i Göteborg, på den tiden man var tvungen att klä upp sig varje dag i skolan! Älskade att ha skjorta och stickad tröja över.

 

FEBRUARI

I Februari hände det grejer. Jag umgicks fortfarande en hel del med min vänn Johanna, vi hängde en del i Göteborg vilket jag saknar! Jag började jobba på Löfwings och drog in lite nödvändig kosing, trivdes väldigt bra där i början. Jag jobbade som butiksansvarig/värdinna där och på bilden ser ni vad jag hade för arbetsoutfit.

Viktor fick en lägenhet och flyttade hemifrån. Jag slapp smyga till toaletten hemma hos hans föräldrar och skämmas haha. Jag fick också väldigt nära till skolan vilket gjorde att det redan då började spenderas en hel del nätter i stan hos honom istället. Jag testade att ha rött läppstift och lockade håret nästan jämt.
Hittills till 2012 årsresumé part 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: