2012 årsresumé part 2

Kategori: Allmänt

 MARS - APRIL

Stod på UF-mässa i Skövde med uf företaget, en av de värsta grejerna jag vart med om. Så sjukt tråkigt att stå där och glo. Men går man i världens värsta klass på världens sämsta program så är väl de vad man får räkna med, FY. Försökte överleva skoltiden genom att leva på fritiden, vi tog många promenader och pratade mycket.

Jag och Viktor åkte till Ullared för första gången, jag hade klippt håret på honom och shitt va han passade bra i de! Det var också på den tiden då jag fortfarande lät han köra min bil emellanåt. Eftersom jag bodde lite hos honom och lite hemma så blev det mycket Sprutte-mys när jag väl var hemma.

 

MAJ - JUNI

I början av maj åkte jag och Viktor på våran första ensamma utlandssemester tillsammans. Det bar av till Grekland och Rhodos. Vi hade några superhärliga dagar där på den fantastiska ön. Mina bästa tips därifrån är att självklart besöka Rhodos stad där man kan gå runt innanför muren och titta, shoppa, bada och äta världens godaste pizza. Också är det såå värt de att ta bussen de tiotals milen ner till Lindos, en helt fantastisk liten vit stad. En dag klättrade vi upp på ett berg en bit i från hotellet och tog riktigt coola bilder!

Den 8:nde juni tog jag studenten, äntligen. Det var en av de värsta dagarna i mitt liv och jag försöker att radera den dagen från mitt minne.

Det jag tycker är godast i världen: Jordgubbar!! Varje sommar äter jag upp mig inför det kommande året, kan nog inte komma på något godare. Pluggade en jädra massa inför mitt matteprov som jag skrev upp mig på, vägrade gå ur gymnasiet med IG i MatteB... och det gjorde jag inte heller för jag klarade de!

Till min födelsedag så önskade jag mig att få åka till Liseberg då jag tycker de är så mysigt på sommaren. Så där spenderade jag en rolig sommardag. Vi gjorde en galet god jordgubbstårta med maräng och myste.
Hittills till 2012 årsresumé part 2





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: