curly girl

Kategori: Allmänt
 
Har varit hos frisören idag igen, tog ca 2 timmar denna gång, inte alla som är hos frisören varje vecka haha... Nu är jag lockig igen iallafall så får vi se hur länge det håller den här gången.
 
Jag är så galet trött, tog en powernap förut så jag missade glaumor och vaknade till lagom till Farmen (haha ja, jag är världens tv-nörd ibland) då var jag tvungen att gå ut med Collin så jag får kolla igen det sen för nu är det ju nämnligen nya avsnitt av Ullared och sen Top Model - hela kvällen uppstakad efter tvn! Anledningen till denna trötthet är att väckarklockan ringde 04.45 i morses, var ändå vaken sen några timmar tillbaks då jag drömde mardrömmar. Så halv6 var jag ute på Volvo och jobbade!
 
Jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta just nu, imorgon ska jag umgås med en gammal vänn som jag inte träffat på länge.
 
Önskar alla en riktigt härlig måndagskväll, och ta hand om varandra.
 
 
Hittills till curly girl


FITNESS & HÄLSA

Jättefint hår! Är det din naturliga hårfäg?

Svar: Tack! Ja de är min naturliga hårfärg, har varit väldigt ljus blond sen barnsben :)
Ann-Christine


URL: http://nattstad.se/lillhammar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: