Ett måste...

Kategori: Allmänt
 
Några av mina första bilder med min kära Canon.
 
Idag fortsatte jag min start av att kolla på Pretty Little Liars. Förra veckan kollade jag på första boxen på nätet och funderade på att beställa, samtidigt som jag på något sätt lyckades tajma in att det gick på tvn - första avsnittet! Jag som ALLTID har otur blev nästan helt paff vid denna tur haha. Iallafall, idag var det dubbel avsnitt i morse och nu är jag fast. Som alltid. Så under dagen har jag sett ett antal avsnitt och därmed kommit före tvn eftersom de bara visar på lördagar. Väldigt spännande.
 
Så för alla er som (mot förmodan) inte redan tittar på PLL - do it!!
 
Vad har jag mer haft för mig på min all alone dag? Jo jag har pysslat med min nya sak som jag fick igår. Ska visa er imorgon! Varit ute med Collen, lagat mat, gjort egna bars, ja bla bla. Haha.
 
Jag har kommit på att jag väntar på att livet ska ta mig med storm. Så som de gör i filmer och serier. Att nu när jag äntligen kommit ifrån gymnasiet så skulle det riktiga livet dra igång av sig självt. Man hittar mannen i sitt liv, får en riktig bästa vänn, får drömjobbet eller THE ONLY CHANS IN LIFE. Och detta väntar jag på medan jag vet att de inte fungerar så egentligen. Man måste ta kontroll över sitt eget liv. Tror det kommer att ta ett tag innan jag förstår mina egna ord angående detta. Skulle bara vilja åka iväg, långt långt bort i flera flera veckor, eller månader för att kunna tänka - och jag vet hur dumt de låter men jag tror OCH HOPPAS att det finns någon mer här i världen som känner likadant och förstår mig.
 
Tror det var nog med filosofi för idag. Ha en super kväll så hörs vi igen imorgon!
Hittills till Ett måste...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: