Gissa vad jag gör...

Kategori: Allmänt
... lyssnar på den där jäkla låten (ingen svår gissning). Haha helt galet. Alltid så när jag fastnar för en låt, men snart är den sönderspelad på radion, blir jämt det när man gillar en nyproducerad låt så egentligen borde jag föralltid hålla min älskade "knockin' on heavens door" närmast. Jo det gör jag nog.
 
Nu va de slut med de tjatet! Har idag hittat en massa bloggtips, dvs blogginlägg inspiration! Så nu ska det nog gå lättare. Jag har haft sånna problem med min kropp de senaste dagarna, något är lite galet så jag har haft svinont i magen och aa, de räcker nog så. Men idag är det bättre. Vi har tillbringat förmmiddagen framför tv'n och kollat på en film (som vi visste var dålig, men så kul ändå) haha. Sen åkte vi och handlade, jag har nämnligen gjort en tårta till Viktors mamma som fyller år imorgon. Gjorde en cheesecake och eftersom den måste frysa till ordentligt så tyckte jag det var bäst att göra den idag. Smeten är så galet god!! Både Collin och jag hade huvudet nerkörda i skålen.
 
Tog faktiskt bilder när vi bakade men de ligger på ipönen och nu sitter jag (läs: ligger) vid datorn så vi får nog skippa dom för denna gången - måste bli bättre på det! Istället blir det en bild som jag ska framkalla nu, ska designa och beställa en inspo bok tänkte jag!
 
Hittills till Gissa vad jag gör...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: