Golden

Kategori: Allmänt
 
AAAAH, såååå krulligt!!! Har tyvärr inte tagit några bilder idag (skäms på mig) så ni får stå ut med ytterligare en bild på mig.

Känns nästan som om att mitt hår krullar sig mer och mer hela tiden, efter jag tog bilden så gjorde jag en sak som man inte får efter permanent men haha de är ju alldeles krulligt så jag var tvungen!

Och eftersom jag fortfarande inte har lärt mig att ta med mig kameran när jag gör något så får jag berätta lite snabbt i ord om dagen. Jag umgicks med mig gamla BF som jag inte har träffat sen i somras. Vi packade och hämtade lite grejer, åt thai och pratade. När vi var hemma igen så hämtade vi alla vovvar och gick promenad på berget. Collin älskar ju golden-hundar så han var i himlen.

Nu kan jag inte skriva mer för det är ju svenska hollywood fruar nu som jag älskar!

 
Hittills till Golden





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: