hemmapyssel

Kategori: Allmänt
Hela dagen idag har vi varit i huset och pysslat med det enda och de andra. Mamma och pappa har också varit med och påbörjat den ena toaletten och satt upp ett supersnyggt handfat! Jag har bland annat satt upp lite lampor, flyttat in de nymålade bordet, fäst sladdar och gjort om en före detta kryddhylla till kök till en liten tv bänk med hyllor för dvd:er. Ibland är jag allt påhittig. Vet inte hur mycket av alla grejer som stod i huset som jag lyckats använda till något annat. Viktor har gjort en liten trappa till Collin så att han kan klättra upp till fönstret bakom våran NYA säng (!!). Ikea kom med sin lastbil i onsdags med lite möbler till oss nämnligen. Det börjar faktiskt arta sig sakta men säkert. Nästa vecka kommer också de nya gardinerna som min mamma beställt, kommer bli superfint!
 
Har tyvärr inte tagit så många bilder, bara en bild på kryddhyllan innan jag började jobba med den hehe, tänkte de kunde va kul att se före och efter men den hann faktiskt inte bli klar då jag var tvungen att dra ett lager färg över.
 
Jag är ju fortfarande inne i min "nybörjartid" på att blogga så det kanske blir lite tjötigt eller så men jag lär mig väl!
 
Har iallafall ett litet collage på de fina gardinerna! Älskar sånna roll-up varianter ♥
Hittills till hemmapyssel





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: