instaweek

Kategori: Allmänt, Inspiration
 
Godmorgon! Vill passa på att önska alla en trevlig helg nu innan helgen är över haha. Eftersom jag inte jobbar veckor så känner jag inte riktigt när det är helg eller inte. Iallafall, nu ska jag göra frukost och gå ut med Collen. Jag är ensam hemma idag så jag vet inte än vad jag ska hitta på än!
 
Jag följer ganska många bloggar regelbundet och tycker det är kul och har blivit en del av vardagen. Och vad jag tycker är en bra idé som jag också tänker köra på är "instaweek", då jag varje vecka lägger upp ett inlägg med bilder från min instagram från veckan. Om ni vill följa mig på instagram så heter jag annchristiinee (eller tryck på den lilla symbolen med två prickar i menyn). Har just nu över 1,6 k följare men kan aldrig ha för många!
Hittills till instaweek





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: