Människans bästa vänn

Kategori: Allmänt
 
Såg att bilderna jag lägger upp med mobilen blir lite olika i storleken, hoppas ni överlever (om inte, kom med tips hur jag ska få dem i samma).
 
Idag skulle jag egentligen tränat, brukar göra det på söndagar men eftersom jag fick en rejäl promenix med hundklubben förut och stannade i stort sett hela dagen hos mina föräldrar så hann jag inte. Nu är det nämnligen time för massage och NFL.
 
Imorgon ska jag ge er tips på en RIKTIGT BRA frukost! Dessutom ska jag iväg en tredje gång till frisören, får se vad de vill hitta på med mig denna gången haha.
Hittills till Människans bästa vänn


Johan

Bra bild.

Svar: Tack så mycket :)
Ann-Christine


URL: http://nattstad.se/soulful



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: