MIN BOK

Kategori: Allmänt
 
 
Här har ni "hemma-projektet" som jag höll på med igår. En bok där jag kan skriva upp ALLT. Inspirationsbok, idébok eller ja kalla den vad ni vill. Jag kallar den iallafall för min bok haha! Det va ganska kul att sitta och pyssla faktiskt men det tog låååång tid.
 
Nu har jag precis kollat på världscup-hoppningen, åh de är alltid så nervöst när det är svenskar med i omhoppningen, sitter och håller tummarna och hopppar omkring i soffan. Va lite surt att Roffe kom bara några pyttesmå hundradelar efter så han blev tvåa idag, men det är inte illa det heller!
 
Hittills till MIN BOK


elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Javisst! Låter jättekul :)
Ann-Christine


URL: http://elincecilia.com/
Jenny

Vilken himla mysig blogg du har! Fiffig idé det där med en egen bok, blev lite sugen på att göra en själv :)

Måste också passa på att berömma dig för en väldigt fin blogg! Hoppas du får en bra kväll.

Svar: Det tycker jag absolut du ska göra! Det är jättekul att pilla med och sen behöver man aldrig glömma något igen eftersom de bara är att skriva ner direkt :)
Åh tack snälla du! Det var verkligen roligt att höra. Önskar dig detsamma! :)
Ann-Christine


URL: http://jennystoa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: