new york

Kategori: Allmänt
 
Här kommer en solig hälsning från NEW YORK! Okey... just kidding. Jag drog ihop denna bilden en dag när jag satt och dagdrömde typ. Nä, NY får nog ta och vänta något år. Nu är jag faktiskt lite sugen på att dra iväg och åka skidor, så som vi gjorde när jag var liten. Mina grannar åkte iväg idag och mina kusiner åker snart så nu suger det allt lite i tarmen (som vanligt).
 
Igår när jag trixade med min kamera så funderade jag över dehär med att ens blogg måste vara "unik" för att någon ska följa den. Eftersom denna bloggen inte är skyddad så kände jag att de vore lite kul om iallafall någon läste men samtidigt så skriver jag ju mest för mig själv osv osv. Anyway, det jag vill komma fram till är att jag tänker inte sitta och skriva om böcker med blåa omslag bara för att INGEN annan gör det - de finns liksom en anledning till att ingen annan gör de. Utan jag tänker skriva om det som JAG VILL och det som jag tycker är intressant, för då är ju chansen större att någon annan tycker det också!
Hittills till new york





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: