nyårslöften

Kategori: Allmänt

 Kom på att jag inte skrivit ner mina löften i denna "nya" blogg så jag kopierade dem från min gamla!

♦ Jag ska fortsätta min träning, minst 2 gånger i veckan. Jag kör 2 gånger nu och hårt, annars fler gånger och lättare.

♦ Jag ska ge mig tillbaks upp på hästryggen och övervinna min rädsla som jag haft de senaste 2 åren och försöka hitta tillbaks till min gamla hästgalenhet, lite iallafall.

♦ Testa att blogga och uppdatera min instagram.

♦ Sluta ta skit ifrån andra som bara är ute efter att såra. Inte umgås med sånna som jag inte tycker om, såvida det inte är absolut nödvändigt såklart.

♦ Sluta att krypa in i mig själv när jag är bland folk. För mitt eget bästa måste jag försöka hitta den där tjejen inom mig som fanns för ca 3,5 år sedan. Hon som kunde prata med allt och alla och inte var rädd för något.

Det var mina 5 löften som jag ska hålla. Håll tummarna för mig.


Hittills till nyårslöften





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: