systemkamera

Kategori: Allmänt
 
Så här ser min käre gammla kamera ut. Han har hunnit få några år på nacken nu då den blev min när jag började ettan på gymnasiet. Fäste mig vid honom direkt (och ja, jag tycker att det är en maskulin varelse haha) och har vårdat han väl.
 
Tyvärr har jag inte lärt mig alla inställningar eftersom jag mest tagit hobby-kort typ och är precis i början av min porträtt karriär och lite mer avancerade landskapsbilder osv. Eftersom min kamera är lite unik och inte längre finns att få tag i eller finns så många som har en likadan så måste jag nu sätta mig och testa mig fram på alla inställningar... Hade jag haft en klassisk Canon så hade de bara vart att läsa på vad jag vill få fram och testa det, men nu måste jag testa ALLT.
 
Har stora planer för denna kamera nu när han ska börja utvecklas, det kommer naturligtvis resultera också här på bloggen. Bra va??
Hittills till systemkamera





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: