BACK TO MALLORCA

Kategori: Allmänt
 
 
Om 3 veckor ungefär så åker jag tillbaka till en av mina absoluta favoritöar, Mallis! ♥
 
Trodde aldrig att jag skulle åka till samma ställe 2 gånger på så kort tid utan utforska nya ställen hela tiden men Mallorca är ju så jäkla fint och känns som ett paradis med det turkosa vattnet och den vita finkorniga stranden. Desssutom ska jag inte ens till samma sida av ön denna gången utan ska testa på en helt annan ort. Kommer dock flyga till Palma och kanske ta en shoppingdag där om det är dåligt väder eller liknande men ska bli så kul att se hur resten av ön ser ut, kan inte tänka mig annat än att det också är helt fantastiskt. Längtar!!
Hittills till BACK TO MALLORCA


Malin

åh, jag var också där nu i sommar. Kom hem förra veckan efter två veckor där! :) Är det där Alcudia? :)

Svar: Sv: Jaså?! Va härligt! Ja vi ska åka till Alcudia denna gången, har bott i Arenal för 2 år sen så nu blir det ett besök på andra sidan ön. Vart var ni? :)
Ann-Christine


URL: http://malintorstensson.blogg.se
Linnéa

Vilka fina bilder! Låter som ett härligt ställe att åka till :)

Svar: Sv: Ja det hoppas jag allt att det är, vad jag har hört så är det en väldigt mysig stad iallafall och eftersom den södra delen jag var på för 2 år sedan var så himla underbart så har jag ganska höga förhoppningar :)
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Sofie

Ohh va nice. Finns det plats i resväskan? hehe :D

Svar: Sv: Haha om du är vig så kanske det går ;D
Ann-Christine


URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: