DETAILS

Kategori: Allmänt
 
Hej! När jag letade efter bild att publicera till detta inlägg kom jag på att jag har en opublicerad outfit, därför blir det en sneakpeak idag igen på den och så håller jag på den ett litet tag till haha. Jag jobbar långpass nu istället för att vara ledig på fredagar vilket är grymt men och så jobbigt. Denna veckan har vi en jättebra grupp så dagarna går rätt fort ändå, bara att jag var så jäkla seg idag.
 
Jag är galet sugen på lite (läs: mycket) nya kläder och har tänkt att lägga en beställning snart och dessutom ta en dag ner till kära Göteborg. Måste passa på att njuta av den härliga staden lite nu när det är sommar, förr spenderade jag nästan en dag i veckan där under sommarn!
 
Nu är det allsång på skansen och sen Midsomer så vi hörs imorgon med lite roligare uppdateringar och bilder! Puss
Hittills till DETAILS


Cajsa Lindahl

hehe tycker om dina sneakpeaks.. ;-)

Svar: Haha de gillar jag att höra ;D
Ann-Christine


URL: http://cjssong.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: