FÖRSTA DOPPET I ÅR

Kategori: Allmänt
 
Igår skyndade jag hem från jobbet då vi åkte iväg till våran vanliga ö för lite sol och bad. Oskar har varit inneboende här i en natt. Det var 25 grader i vattnet (lagunen) när vi kom så till och med jag var i och simmade. Killarna hade spabehandling och såg ut som grottmänniskor där ett tag haha men det sägs ju att lera/sand ska vara bra för huden. På vägen hem stannade vi till i Lidköping för glass och köpte med oss färska räkor hem.
 
Har en krigszon på jobbet nu så jag har haft några otrooooligt jobbiga dagar denna veckan, mobbing, ilska, samtal med chef, gråtande och jag vet inte allt vad. Som vanligt gör jag mitt bästa för att visa mig stark men när jag kommer hem så är både kropp och huvud helt döda. Då är det skönt att få hänga med peppande folk eller flyta in i en annan värld i en serie. Men jag ska försöka att inte låta det bli en deppig stämning här!
Hittills till FÖRSTA DOPPET I ÅR


Linnéa

Härligt! :D


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: