GÖTEBORG

Kategori: Allmänt
 
Gaah, har supermega bråttom och ska tidsinställa inlägg för dagen. Exakt 7 minuter på mig tills Oskar och Max kommer och vi ska ge oss iväg och bada och sola på det vanliga stället. Det är ju Stochampionatet idag och jag har gratis biljett men blir kanske lite tajt att åka på båda. Jag har inte ätit än men iallafall slängt på mig min nya bikini (ni får se sen) och en klänning som jag har inte använt sen 1947.
 
Anyway, igår var vi i Göteborg hela långa soliga dagen. Vi åkte först till Frölunda och gick på gallerian där och sen i stan. Hade med mig typ 10 olika påsar hem haha, det blev en del men det var längesen som jag köpte på mig en del nytt. Ibland får man väl unna sig... Har inte kollat saldot än men de låter bra ellerhur? ;)
 
 
Hittills till GÖTEBORG


Alice

följer dig nu! :)


URL: http://babyklegg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: