TIPS FÖR BRÄNNAN

Kategori:
 
Tänkte tipsa om den här serien från Dove. Jag fick ett set med 3 olika produkter av mamma i julklapp, en body lotion, en duschcreme och en deoderant. Alla börjar ta slut nu så kommer att få bättra på förådet snart (särskillt innan vi åker till spanien). Det som är så himla bra med body lotionen är att om man har bränt sig lite grann eller bara varit i solen en dag och känner sig så där varm i huden så svalkar denna supermycket, ger närig och återfuktar. Jag är inte mycket för AfterSun utan tycker denna är mycket bättre och luktar mycket godare. Rekomenderas starkt, jag älskar den!
Hittills till TIPS FÖR BRÄNNAN


Linnéa

Bra tips! Jag hatar aftersun, så geggigt!


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
v

Sen luktar den gott också ;)

mmaria.blogg.se

Sv: ärligt talat så pösar de sig faktiskt lite vid knäna för mig också efter 1-2 dagars användning, men inte så att det ser konstigt ut eller så. :) kram!


URL: http://mmaria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: