HEMMA

Kategori: Allmänt, Outfits
 
Så jag har inte varit hemma på hela dagen, hade planerat att postat inlägg från igår på min 20 års dag men det var ju lite svårt utan dator och kamera. Så nu sitter jag här hemma hos mamma och pappa och använder pappas apsega dator som jag på något underligt vis lyckats att skriva ett inlägg på. Mamma hade ärenden i stan i morses så vi åkte in tillsammans och gjorde både mina och hennes. Sen köpte vi med oss frallor och jordgubbar och smaskade på. Sen fick jag va barnvakt åt robotgräsklipparen och sen kom Jimmy haha... Ska sluta med mina "sen.." nu! Nu sitter jag fortfarande här iallafall och väntar på att Viktor ska komma med mat. 
 
Lägger upp det planerade inlägget senare! 
Hittills till HEMMA


Linnéa

Mysigt :)


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: