LATE

Kategori: Allmänt
 
 
Är det någon som är vaken? Haha jag har inte haft en lugn stund förrän nu. Vi har precis fått upp mina hemmasnickrade skjutdörrar, vilket har varit ett projekt i sig men som tur var hade jag en plan så de passade perfekt när de väl var klara. Mycket smidigt och billigt om man vill ha skjutdörrar!
 
Har spenderat nästan hela dagen i Skövde idag också. Viktor skulle köpa presenter till min födelsedag så jag följde med. Var också hos frisören och fräschade upp mitt slitna hår. På vägen hemåt stannade vi även till vid en badsjö och till min stora förvåning så var det faktiskt relativt varmt i vattnet, även fast det bara varit riktigt varmt i några dagar. Då kanske man kan bada i år och hihi.
 
Urgh, känner verkligen hur mitt tålamod är i bott just nu så nu säger jag godnatt (efter att ha skrivit fel typ 274 gånger i detta inlägg, suddat skrivit om, suddat igen och skrivit om igen...).
 
Men jag har gjort i ordning ett inlägg med dagens klädsel som kommer upp i morgon bitti. Godnatt ♥
Hittills till LATE


Linnéa

Vad gott det ser ut!!!! :D


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: