MIDSOMMAR 2013

Kategori: Allmänt
 
 
 
Då var midsommar över för detta året då. Nu vänder det igen... Haha sorgligt att tänka så, jag är inte ett dugg sugen på mörker och kyla igen, någonsin! Hoppas alla haft en varm och mysig midsommar iallafall. Jag körde allt enligt traditionen och på morgonen kom höljet hit och vi gjorde kransar (efter vi hade fått loss hennes klänning som fastnade i cykeln haha). Sen for vi iväg till Forentorp och fikade, tog bilder och lite så innan jag mötte upp mina föräldrar och såg på trekampen. Kvällen spenderades också enligt tradition hemma hos Peter & Erika, med midsommarmat, efterrätt och massa godsaker.
 
Hittills till MIDSOMMAR 2013


Elin Horn

Grymma bilder!

Svar: Tack sötis! :)
Ann-Christine


URL: http://horns.blogg.se
Linnéa

Vad mysigt! OCh gifflar är så gott, nu blev jag lite sugen! Var gärna med i veckans blogg på min blogg :)

Svar: Hahaha man blir sugen på gifflar i mellanåt, så är det bara och då är det så jäkla gott! :D Ja absolut, det ska jag vara! :)
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: