om mig

Kategori: Allmänt
 
Okej så jag ska försöka att berättta lite om vem jag är. Så himla svårt att veta vad bara haha, men är det något som jag missar så är det ju bara att fråga!
 
Jag som sitter här vid skärmen och skriver heter Ann-Christine, är 20 år gammal (eller ung) och bor i ett rött hus på landet, utanför Falköping, tillsammans med min pojkvän och hund. I framtiden vill jag dock testa på en massa annat som att bo i en storstad eller varför inte utomlands. Jag har tagit studenten 2012 från Handels och har jobbat till och från sen dess innan jag bestämde mig för att gå tillbaks till skolan igen, då en fortsatt utbildning till Butikschef.
 
Som person skulle jag för ett år sen beskrivit mig som en glad, snäll och smart tjej. Några år innan det som en rolig, öppen och social tjej. Det jag vill komma fram till är jag under den senaste tiden har förändrats supermycket beroende på vad jag gått igenom men om jag idag istället ber min pojkvän nämna de 3 främsta personlighetsdragen som jag har så väljer han gosig, omtänksam och busig (efter 10mins beslutsångest haha).
 
Vad tycker jag om? Hmm, jag gillar mat och godis. Jag gillar att kolla på tv, serier och filmer. Jag älskar att resa och upptäcka nya ställen, att åka utomlands är mina gulddagar på året. Att shoppa, både kläder och inredning är också ett intresse. Att fotografera gillar jag mycket i perioder. Ja, det finns så mycket.
 
Eftersom jag bor mitt i det härliga landskap som kallas västra götaland så kan min västgötska dialekt vara totalt obegriplig för vissa imellanåt men jag ska göra så gott jag kan för att alla ska kunna förstå, tyvärr går det ju inte att använda google translate för svenska dialekter haha.
 
Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer så tror det räcker så. Kram ♥
Hittills till om mig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: