ON THE BEACH

Kategori: Allmänt
 
Bild från kusten, har ju glömt att lägga upp del 2...
 
Igår var vi ute på utflykt till en sjö, trots att det regnade och blåste svinkallt så var både Viktor och Collin i vattnet och simmade. På kvällen kom killgänget hit och käkade, spelade nintendo och kollade på film.
 
Dagen har jag spenderat i mitt garderobsrum. Har äntligen tapetserat skjutdörrarna så nu börjar det bli klart. Ska ta kort och visa snart. Nu är det dags för Wallander som går på tv igen, har ju nästan slutat kolla på tv vilket är helkonstigt med tanke på att jag alltid gjorde det på kvällarna förr. Nu följer jag bara de serierna som jag har följt tidigare och ser knappt på något nytt haha, men Wallander får alltså äran ikväll.
 
Hittills till ON THE BEACH


Linnéa

Superfin bild, det låter härligt! :)


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: