back on track

Kategori: Allmänt
 
// Några av mina senaste bilder på iphonen //
 
Hej på er! Det var några dagar sen nu men oj så mycket det har varit på gång... Vi har ju flyttat från Viktors lilla etta i helgen till ett hus på 90kvadrat. Det har varit ganska (läs:svinmycket) att göra så vi har haft fullt upp och somnat som stockar framför tv programmen vi följer under kvällarna. Jag har också jobbat måndag och tisdag denna vecka, i morses hörde jag inte väckarklockan så en halvtimme efter den har börjat ringa så väcker Collin mig haha, han var väl trött på oljudet! Som tur var hade jag ställt den lite extra tidigt så jag skulle hinna lite andra grejer innan jag åkte iväg. Hade en riktigt skitdag på jobbat och var nära på att mörda en person... Nja kanske inte riktigt men jag var så sjukt arg. Efter jobbet var jag en sväng hos mormor och sen tränade och handlade jag när Viktor slutat jobbet. Då vet ni hur min dag har varit, hur har eran dag varit? ♥
 
På bilderna ser ni lite grann av hur det ser ut här, hur jag ser ut när jag jobbar, mitt äckliga utslag, lite skor och Collin när han blödde på tassen och jag och mamma satte på bandage och tratt! Haha så söt.
 
Jag har märkt att i.o.m den nya designen på bloggen så har arkivet och lite annat slutat fungera... Har mailat kundtjänst för hjälp men de vägrade hjälpa mig så jag ska försöka fixa det imorgon. Hur tråkigt är det inte att skriva en massa och sen kan ingen se något av de när det inte längre finns med på startsidan? Ska ge det ett försök iallafall.
EDIT: Har fixat det nu, fick göra om en del men nu fungerar det utmärkt!
 
Hittills till back on track





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: