dessert är måltidens bästa del

Kategori: Allmänt, Nytt
 
 
Nästan varje gång Viktors föräldrar har bjudit hem oss via telefon så säger han "vad blire för mat?" och de kan va massa olika gott så då tittar han på mig och frågar om jag tycker att vi ska åka dit och då säger jag alltid "fråga va de blir för efterätt!". Haha vi är så taskiga, de måste alltid ha något passande att erbjuda annars kommer vi inte. Men jag har faktiskt gjort dessert och tagit med mig också eller bestämt vad de ska göra, för de brukar inte ha något alls annars så det har gått bra hittills.
 
Nu till poängen med dehär inlägget, jag fick den här boken sist vi var där då hon hade två av samma, och ja, de är väl inte så konstigt att just jag skulle få den ena va? ;-)
 
Hittills till dessert är måltidens bästa del





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: