Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Idag kör jag på mobil bloggning, de är inte ofta det händer. Jag har jobbat de senaste 3 dagarna så då har jag inte så mycket roligt att berätta här mer än att jag sett några bra filmer på kvällarna, bäst va helt klart den avslutande Johan Falk filmen "kodnamn Lisa", så bra!! Igår skulle vi kolla på skyfall (Bond) men jag somna... Och efter farmen idag blir det den där nya filmen med Denzel Washington och flygplanet. En jäkla massa filmtittande haha!

Idag har jag faktiskt inte bara tittat på film utan efter min powernap så va jag och träna! Känns skönt nu att jag kom iväg även fast jag va dö trött.

Ska ta och joina min kära kille och hans gladiatorer nu. Hoppas alla har en riktigt mysig fredag :-)

Hittills till Fredagsmys





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: