godissugen

Kategori: Allmänt
 
// Collin och jag i november, vilken liten ulltott han var!! //
 
Hej bloggen!
 
Just nu ligger jag i sängen framför tvn, har fått min kära ryggvärk idag så jag fick använda min vagn som rolator på jobbet förut. Dock är jag lite sugen på att gå och träna, och så galet godissugen! Har inte bestämt mig för hur jag ska göra än men det lutar åt ett ränigspass och så får jag gå förbi affärn på vägen hem.
 
Idag är min fredag, dvs min sista jobbdag för denna veckan. Känns väldigt skönt att veta att klockan inte ringer 05.20 i morgon... puuh. Nej, jag ska kolla på ett avsnitt av ljugarna till och sen ska jag sköen ge mig ut på promme med Collin och gå och träna! Duktig tjej!!
Hittills till godissugen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: