hemlighet - avslöjande

Kategori: Allmänt, Resor
 
Jag har hållt på en hemlighet ett tag nu, men nu släpper jag bomben. I'M GOING TO LONDON! Hur awesome är inte det? Ska bli så jädra kul att åka dit, lite splittrad dock eftersom jag älskar att åka till solen i en vecka men jag tycker att det är roligare att åka till värmen under den andra halvan av året. 
 
Är lite nervös över hur det ska gå med min engelska... Jag är väldigt bra på det gramatiska men jag pratar typ ALDRIG engelska, tycker det är pinsamt, så jag är redigt ovan vid att prata engelska. Förhoppingsvis kommer de att släppa så jag kan babbla på som vanligt, de vore riktigt kul att äntligen kunna sluta tycka att det är så pinsamt!
 
Så nu vet ni om vad jag går och tänker på hihi, har lite fler planer längre fram också men de får ni inte veta än!!
 
Hittills till hemlighet - avslöjande





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: