mormor 70 år

Kategori: Allmänt
 
// Lite bilder från kalaset //
 
I onsdags fyllde min mormor 70år. Jag var där på kvällen med en bukett tulpaner. Eftersom det är säsong för tulpaner nu vid påsk så tog jag bara en bukett och tänkte inte mer på det (det var då bara knoppar) så jag visste inte vilken färg eller något det var på dem. Idag blommade dom dock för fullt och de var sååå fina! Riktigt vita och kanterna var lite "frostiga" (vet inte hur jag ska beskriva - titta på bilden). Min mormor älskar blommor så det var i stort sett vad hon fick av alla, utom ett presentkort på Kurorten av oss.
 
Våran nya släktmedlem Bew hade gjort desert så det blev både pannacotta, jag åt 2, och tårta. Kände mig ganska sockermätt efteråt kan jag lova men gott var det. Trodde nästan att jag skulle somna ett tag när sockernivån sjönk och i våran kära "familj" så är det alltid samma personer som ska stå i centrum hela tiden och efter några timmar med de så hänger huvudet lätt på sné.
 
Men grattis till min mormor!!
Hittills till mormor 70 år





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: