påsk

Kategori: Allmänt
 
På morgon promenaden i morses, eller ja när jag släpper ut Collin och låter han springa fritt på baksidans åker och skog så gick jag en sväng för att ta lite påskris och sätta utanför dörren. Vet inte om man får det egentligen men om inte, så får ni läsa att jag gick och köpte det eller tog det på backen. Iallafall, jag lyckades få ner riset i den stenfrusna jorden och satte upp lite fjädrar, när jag var på baksidan i några minuter och kom tillbaka så låg allt på backen och fjädrarna var söndertuggade... Jädra terrorissthund! Men jag har räddat det som går att rädda och hängt upp lite ägg och sånt i riset istället. Min fina kyckling som jag gjorde i skolan gjort terroristen enbent och... Jaja, det är lite påskkänsla här på Heden ändå. Jag vet inte vad man gör på påsk ens...
 
Hittills till påsk





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: